Polecane artykuły – omawiają one istotne aspekty, dotyczące zarówno fotografii produktowej jak i współpracy z nami.
Sklepy handlujące produktami, dostępnymi u wielu sprzedawców, aby się wyróżniać i podnieść sprzedaż, często decydują się na indywidualne sesje produktowe, aby mieć własne zdjęcia.
Niestety, takie zdjęcia często zostają skopiowane i bezprawnie używane przez konkurencję.
Czytaj więcej…
Zdjęcia produktów w sklepie internetowym są jednym, z najistotniejszych elementów oferty. Publikując zdjęcia w sklepie internetowym, można niestety popełnić kilka błędów, najczęściej popełniane omawiam w niniejszym artykule.
Czytaj więcej…
W niniejszym wpisie, prezentujemy rezultaty sesji koszulek pokerowych. Dzięki zdjęciom „typu duch” na niewidocznym manekinie, oferta prezentuje się spójnie i łatwo można porównać wzory oraz kolory koszulek.
Czytaj więcej…
Amazon posiada ogromną i ciągle rosnącą, liczbę stałych klientów. Chcąc prowadzić w nim sprzedaż, trzeba spełnić dość rygorystyczne wymogi, dotyczące tytułów, opisów, wysyłki i oczywiście zdjęć produktowych. W niniejszym artykule, omawiam wymogi techniczne, dotyczące właśnie zdjęć produktowych na Amazonie.
Szparowanie pozwala uzyskać obraz produktu bez tła. Dzięki temu, można go łatwo wstawić na dowolne tło i wymieniać je wedle uznania, jak również uzyskać idealnie białe tło. Obecnie, białe tło dla produktu jest standardową forma prezentacji, dodatkowo jest również wymagane w niektórych serwisach aukcyjnych.
Okulary i oprawki względu na prostą formę, najczęściej prezentowane są w dwóch lub trzech ujęciach i jest to zwykle wystarczające, aby zaprezentować nawet najbardziej wyszukane oprawki. Czasem jednak, warto pokusić się o inne ujęcia, które być może nie będą pierwszymi zdjęciami na kartach produktów, ale będą doskonałym uzupełnieniem prezentacji na stronie, a także w mediach społecznościowych.
Wykonując zdjęcia produktowe typu packshot, czy też reklamowe, przeważnie przedstawiamy produkt całościowo. Mając dobre zdjęcia całego produktu, detale wydają się mniej istotne, jednak, to właśnie detale ukazują kunszt wykonania, jakość materiałów i estetykę wykończenia. Trzeba pamiętać, że piękno tkwi w szczegółach i zdecydowanie warto te szczegóły podkreślić i pokazać.
Fotografia odzieżowa to szerokie pojęcie łączące w sobie fotografię produktową i portretową. Odzież, obuwie i galanterię można fotografować na wiele sposobów: fotografia na modelce, fotografie typu duch, zdjęcia na wieszaku, na płasko. Wszystko zależy od pomysłu, przeznaczenia i aktualnych potrzeb zleceniodawcy. Czasem potrzebne są zarówno zdjęcia typu duch do sklepu internetowego, jak i zdjęcia lookbookowe tej samej kolekcji do prezentacji w katalogu i do reklam.
Czytaj więcej…
Jeśli nie współpracowałeś z nami wcześniej, zapewne chciałbyś się dowiedzieć, jak u nas przebiega takie zlecenie.
Poniżej opisałem standardowy przebieg zlecenia sesji produktowej, od zapytania klienta, po oddanie gotowych zdjęć. Niemniej jednak, należy pamiętać, że każde zlecenie jest inne, a my jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów.
Czytaj więcej…
W poniższym artykule omawiam, moim zdaniem, najistotniejsze aspekty prezentacji produktów na zdjęciach. Pozwoli to na lepsze zobrazowanie proponowanych rozwiązań i możliwości oraz da naszym klientom ogólniejszy pogląd. Poruszamy tu zagadnienia, które omawiamy z klientami przed przystąpieniem do realizacji sesji.
Czytaj więcej…
Postprodukcja, czyli ogólnie mówiąc obróbka zdjęć w przypadku fotografii produktowej jest dość istotna. W mniejszym lub większym stopniu, wszystkie zdjęcia produktowe poddawane są postprodukcji. Poziom zaawansowania obróbki, znacząco wpływa na ostateczny wygląd produktu.
Czytaj więcej…
Fotografia jest dziedzina artystyczną i każdy z fotografów będzie miał swoją własną wizję na realizację danej sesji, czy zlecenia. Często będzie ona odmienna od wizji zleceniodawcy. Dlatego, tak ważnym jest, ustalenie oczekiwań. Brief wskazuje kierunek, w jakim powinniśmy pójść, aby spełnić te oczekiwania. Jeśli chcesz dostać konkretny efekt, musisz to jasno zakomunikować. Kiedy wszystko zostanie sprecyzowane i szczegółowo ustalone, nie pozostawi to miejsca na pomyłki.
Czytaj więcej…
W niniejszym artykule będę pisać o zdjęciach produktowych dla sklepów internetowych. Temat ten będzie dotyczyć także, wszystkich zdjęć publikowanych na stronach, blogach i w mediach społecznościowych. Jak rozmiar zdjęć wpływa na stronę internetową? Dlaczego warto optymalizować i kadrować zdjęcia przed publikacją? Co wielkość zdjęć produktowych ma wspólnego z SEO i UX?
Czytaj więcej…
Jakie znaczenie maja zdjęcia produktowe dla sklepu internetowego? Czy warto inwestować w profesjonalne zdjęcia? Jaki wpływ na sprzedaż mają packshoty?Planujesz sprzedaż przez internet? A może już prowadzisz sklep internetowy? Jeśli tak, to potrzebujesz lub wkrótce będziesz potrzebować zdjęć produktowych. Zanim wykonasz zdjęcia telefonem, przemyśl, jak takie zdjęcie wpłynie na sprzedaż i postrzeganie Twojej marki.
Czytaj więcej…
Zdjęć produktowych nie można traktować jako koszty, lecz jako inwestycję, jednorazową inwestycję, która latami będzie pracować na Twój sukces. Oczywiście same zdjęcia wszystkiego nie załatwią, ale są tak istotnym elementem, że nie można ich ignorować. Pamiętaj, że raz wykonane zdjęcie będzie służyć przez wiele sezonów. Tak jak dobre inwestycje przynoszą zwrot latami.
Czytaj więcej…
Mówi się, że książki nie ocenia się po okładce i jest w tym wiele prawdy. Jednak, aby zaprezentować książkę w sklepie internetowym, trzeba pokazać jej okładkę. Dlatego, fotografując książki, kalendarze, albumy, czy notesy, w pierwszej kolejności skupiamy się na ich okładkach.
Czytaj więcej…
Jakiś czas temu wykonywaliśmy zdjęcia kulinarne, gdzie potrawy były prezentowane w aranżacjach. Budując aranżacje, skupiliśmy się na ukazaniu składników potrawy i przypraw. Szczególnie ciekawe okazały się naturalne przyprawy, które zainspirowały nas do wykonania kolejnej sesji, tym razem samym przyprawom.
Czytaj więcej…
Sesje produktowe szklanych przedmiotów uważane są za jedne z trudniejszych. Prawda jest taka, że szklane produkty są “wymagające”, chociaż wszystko zależy od efektu, jaki chcemy osiągnąć. Odpowiednie ukazanie szklanego przedmiotu, wraz z jego kształtem i strukturą, wymaga doświadczenia i odpowiedniego podejścia do tematu. Szczególnie wymagające potrafią być zdjęcia w aranżacjach.
Czytaj więcej…
Fotografia produktowa, to również zdjęcia kosmetyków. Mówiąc kosmetyki, mam na myśli zarówno te do makijażu (podkłady, cienie, szminki itd.), jak również perfumy, maseczki, szampony, czy mydła. Najczęściej wykonujemy zdjęcia kosmetyków typu packshot, ale także zdjęcia reklamowe i rozbudowane aranżacje, mające dawać konkretne skojarzenia np. z młodością, świeżością, czy egzotyką.
Czytaj więcej…
Zdjęcia obrotowe 360 stopni pozwalają klientowi obejrzeć produkt z każdej strony. Coraz więcej sklepów internetowych, decyduje się na taką prezentacje produktów, jako uzupełnienie tradycyjnych packshotów. Nie jest to nowa forma prezentacji, jednak nadal potrafi przyciągnąć uwagę klienta i zatrzymać go dłużej na stronie produktu. Swobodny obrót produktu i możliwość obejrzenia go z każdej strony, to niewątpliwa zaleta.
Czytaj więcej…
Zdjęcia i filmy z powietrza pozwalają spojrzeć na znane rzeczy i miejsca z innej perspektywy oraz odkryć je od nowa. Dzięki użyciu dronów, fotografia z powietrza stała się prostsza i tańsza. Taka forma doskonale sprawdza się w fotografii architektury i reklamowej. Niemniej jednak, każdego dnia pojawiają się jej nowe zastosowania.
My w swojej pracy, drony wykorzystujemy od kilku lata. W tym czasie wykonaliśmy wiele ciekawych zleceń od zdjęć dla architektów, przez fotografię do reklam, po nagrywanie imprez i ujęć z lotu ptaka do filmów dokumentalnych.
Czytaj więcej…
Zapytaj o Wycenę - Formularz
Zadzwoń do nas:
Lub napisz: studio@orbin.pl
Copyright C 2015 - 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.