Jak indywidualne szkolenie z obróbki zdjęć produktowych oparte na konsultacjach online pozwoliło szybko podnieść jakość zdjęć w sklepie internetowycm Verdekam. Więcej…
Opinie klientów mogą być “napędem” wzrostu Twojego biznesu, ale też przyczyną jego upadku. Kreowanie opinii klientów to proces wymagający uwagi, troski i skupienia na potrzebach klienta. Więcej…
Czy wiesz, że spójność wizualna w fotografii produktowej poza wpływem na sprzedaż ma również ogromne znaczenie dla rozpoznawalności marki i budowania zaufania klientów? Więcej…
Firma Monioro Biżuteria, specjalizująca się w unikalnej, artystycznej biżuterii, zgłosiła się do nas z potrzebą podniesienia jakości zdjęć produktowych. Więcej…
Google Shopping to nic innego jak… kolejna możliwość dotarcia do Twoich potencjalnych klientów, zwiększenia rozpoznawalności Twojej firmy oraz zwiększenia sprzedaży. Więcej…
Nie da się budować marki ani promować produktów bez pokazania ich potencjalnym odbiorcom. Zamiast opisywać, jak wspaniała jest Twoja firma i produkty po prostu to pokaż! Więcej…
Fotografia produktowa, to również zdjęcia kosmetyków. Mówiąc kosmetyki, mam na myśli zarówno te do makijażu (podkłady, cienie, szminki itd.), jak również perfumy, maseczki, szampony, czy mydła. Więcej…
Prezentujemy kilka zdjęć z sesji produktowej, którą mieliśmy przyjemność zrealizować dla hurtowni RoletyB2B specjalizującej się w sprzedaży rolet i plis okiennych. Więcej…
Fotografując biżuterie na potrzeby sklepów internetowych, w pierwszej kolejności skupiamy się na packshotach, prezentując produkt na białym tle. Jednak możliwości jest o wiele więcej. Zdjęcia packshot to oczywiście podstawa w e-commers, jednak warto pamiętać, że biżuterie można zaprezentować również w aranżacji, czy na modelce. Więcej…
Zdjęcia produktów w sklepie internetowym są jednym, z najistotniejszych elementów oferty. Publikując zdjęcia w sklepie internetowym, można niestety popełnić kilka błędów, najczęściej popełniane omawiam w niniejszym artykule. Więcej…
Głównym celem sesji było wykonanie zdjęć typu packshot. Zdjęcia kosmetyków miały zostać wykorzystane do prezentacji produktów w ofercie Getshape oraz przygotowania innych materiałów reklamowych. Przed sesją dostaliśmy brief, jak również szczegółową listę potrzebnych ujęć. Więcej…
Pasek skórzany coraz częściej noszony jest nie z konieczności, a jako specjalnie dobierany elegancki dodatek do garderoby. Jednak, nawet najwyższej jakości produkt nie sprzeda się, jeśli nie będzie miał odpowiedniej prezentacji. Podstawą prezentacji w internecie są zdjęcia produktowe. Więcej…
Prezentujemy kilka zdjęć z nietypowej sesji obrazów. Klient chciał zaprezentować swoje produkty w nietypowy sposób, a więc zabraliśmy obrazy do lasu i starego gospodarstwa. Więcej…
Jest to specyficzny rodzaj fotografii. Wymaga precyzji i dbałości o szczegóły oraz odpowiedniego sprzętu i sporo doświadczenia. Jest tak wymagający ze względu na to, że zegarek łączy w sobie dużo różnych materiałów, takich jak szkło, błyszczący metal, skóra itd., a każdy z nich wymaga odmiennego podejścia do oświetlenia. Więcej…
Jeśli masz w swojej ofercie portfele, to warto je odpowiednio zaprezentować. Fotografia produktowa daje wiele możliwości prezentacji portfeli. Zdjęcia typu packshot (produkt na białym tle) przeznaczone są do prezentacji portfeli w sklepie internetowym oraz w marketplace-ach. Więcej…
Sklep Aretuza.eu sprzedaje wyjątkowe herbaty i kawy, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Mieliśmy przyjemność wykonać dla nich sesje produktową. Sesja odbyła się wśród wspaniałych aromatów kawy i owocowych herbat. Więcej…
Sklepy handlujące produktami, dostępnymi u wielu sprzedawców, aby się wyróżniać i podnieść sprzedaż, często decydują się na indywidualne sesje produktowe, aby mieć własne zdjęcia.
Niestety, takie zdjęcia często zostają skopiowane i bezprawnie używane przez konkurencję. Więcej…
Prezentujemy rezultaty sesji, wysokiej jakość win owocowych, które trafiły do nas z Winnicy Lubelskiej. Wykonaliśmy zdjęcia Packshot butelek wina, prezentujące aktualną ofertę winnicy. Więcej…
W niniejszym wpisie, prezentujemy rezultaty sesji koszulek pokerowych. Dzięki zdjęciom „typu duch” na niewidocznym manekinie, oferta prezentuje się spójnie i łatwo można porównać wzory oraz kolory koszulek. Więcej…
Amazon posiada ogromną i ciągle rosnącą, liczbę stałych klientów. Chcąc prowadzić w nim sprzedaż, trzeba spełnić dość rygorystyczne wymogi, dotyczące tytułów, opisów, wysyłki i oczywiście zdjęć produktowych. W niniejszym artykule, omawiam wymogi techniczne, dotyczące właśnie zdjęć produktowych na Amazonie. Więcej…
Szparowanie pozwala uzyskać obraz produktu bez tła. Dzięki temu, można go łatwo wstawić na dowolne tło i wymieniać je wedle uznania, jak również uzyskać idealnie białe tło. Obecnie, białe tło dla produktu jest standardową forma prezentacji, dodatkowo jest również wymagane w niektórych serwisach aukcyjnych. Więcej…
Fotografując herbaty na potrzeby sklepów internetowych, w pierwszej kolejności skupiamy się na packshotach. Jednak nie zawsze muszą to być packshoty opakowań. Chociaż te również warto pokazać klientom, jednak o wiele ciekawsze może być zaprezentowanie samej herbaty. Więcej…
W ostatnim czasie nasze studio wypełniło się przepięknymi zapachami, a wszystko to za sprawą sesji produktowej świec zapachowych od BeeSoRelaxed. Głównym celem sesji produktowej świeczek było wykonanie zdjęć do serwisu Amazon. Więcej…
Okulary i oprawki względu na prostą formę, najczęściej prezentowane są w dwóch lub trzech ujęciach i jest to zwykle wystarczające, aby zaprezentować nawet najbardziej wyszukane oprawki. Czasem jednak, warto pokusić się o inne ujęcia, które być może nie będą pierwszymi zdjęciami na kartach produktów, ale będą doskonałym uzupełnieniem prezentacji na stronie, a także w mediach społecznościowych. Więcej…
Wykonując zdjęcia produktowe typu packshot, czy też reklamowe, przeważnie przedstawiamy produkt całościowo. Mając dobre zdjęcia całego produktu, detale wydają się mniej istotne, jednak, to właśnie detale ukazują kunszt wykonania, jakość materiałów i estetykę wykończenia. Trzeba pamiętać, że piękno tkwi w szczegółach i zdecydowanie warto te szczegóły podkreślić i pokazać. Więcej…
Fotografia odzieżowa to szerokie pojęcie łączące w sobie fotografię produktową i portretową. Odzież, obuwie i galanterię można fotografować na wiele sposobów: fotografia na modelce, fotografie typu duch, zdjęcia na wieszaku, na płasko. Wszystko zależy od pomysłu, przeznaczenia i aktualnych potrzeb zleceniodawcy. Czasem potrzebne są zarówno zdjęcia typu duch do sklepu internetowego, jak i zdjęcia lookbookowe tej samej kolekcji do prezentacji w katalogu i do reklam. Więcej…
Jeśli nie współpracowałeś z nami wcześniej, zapewne chciałbyś się dowiedzieć, jak u nas przebiega takie zlecenie. Opisałem tu standardowy przebieg zlecenia sesji produktowej, od zapytania klienta, po oddanie gotowych zdjęć. Niemniej jednak, należy pamiętać, że każde zlecenie jest inne, a my jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów. Więcej…
W poniższym artykule omawiam, moim zdaniem, najistotniejsze aspekty prezentacji produktów na zdjęciach. Pozwoli to na lepsze zobrazowanie proponowanych rozwiązań i możliwości oraz da naszym klientom ogólniejszy pogląd. Poruszamy tu zagadnienia, które omawiamy z klientami przed przystąpieniem do realizacji sesji. Więcej…
Klient z firmy InterSzyk zgłosił się do nas z pomysłem wykonania sesji biustonoszy. Po wstępnych konsultacjach ustaliliśmy, że ma to być sesja typu Lookbook, czyli prezentacja odzieży na modelce plus Size. Więcej…
Postprodukcja, czyli ogólnie mówiąc obróbka zdjęć w przypadku fotografii produktowej jest dość istotna. W mniejszym lub większym stopniu, wszystkie zdjęcia produktowe poddawane są postprodukcji. Poziom zaawansowania obróbki, znacząco wpływa na ostateczny wygląd produktu. Więcej…
Fotografia jest dziedzina artystyczną i każdy z fotografów będzie miał swoją własną wizję na realizację danej sesji, czy zlecenia. Często będzie ona odmienna od wizji zleceniodawcy. Dlatego, tak ważnym jest, ustalenie oczekiwań. Brief wskazuje kierunek, w jakim powinniśmy pójść, aby spełnić te oczekiwania. Jeśli chcesz dostać konkretny efekt, musisz to jasno zakomunikować. Więcej…
W niniejszym artykule będę pisać o zdjęciach produktowych dla sklepów internetowych. Temat ten będzie dotyczyć także, wszystkich zdjęć publikowanych na stronach, blogach i w mediach społecznościowych. Jak rozmiar zdjęć wpływa na stronę internetową? Dlaczego warto optymalizować i kadrować zdjęcia przed publikacją? Co wielkość zdjęć produktowych ma wspólnego z SEO i UX? Więcej…
Jakie znaczenie maja zdjęcia produktowe dla sklepu internetowego? Czy warto inwestować w profesjonalne zdjęcia? Jaki wpływ na sprzedaż mają packshoty? Planujesz sprzedaż przez internet? A może już prowadzisz sklep internetowy? Jeśli tak, to potrzebujesz lub wkrótce będziesz potrzebować zdjęć produktowych. Zanim wykonasz zdjęcia telefonem, przemyśl, jak takie zdjęcie wpłynie na sprzedaż i postrzeganie Twojej marki. Więcej…
Zdjęć produktowych nie można traktować jako koszty, lecz jako inwestycję, jednorazową inwestycję, która latami będzie pracować na Twój sukces. Oczywiście same zdjęcia wszystkiego nie załatwią, ale są tak istotnym elementem, że nie można ich ignorować. Pamiętaj, że raz wykonane zdjęcie będzie służyć przez wiele sezonów. Tak jak dobre inwestycje przynoszą zwrot latami. Więcej…
Mówi się, że książki nie ocenia się po okładce i jest w tym wiele prawdy. Jednak, aby zaprezentować książkę w sklepie internetowym, trzeba pokazać jej okładkę. Dlatego, fotografując książki, kalendarze, albumy, czy notesy, w pierwszej kolejności skupiamy się na ich okładkach. Więcej…
Jakiś czas temu wykonywaliśmy zdjęcia kulinarne, gdzie potrawy były prezentowane w aranżacjach. Budując aranżacje, skupiliśmy się na ukazaniu składników potrawy i przypraw. Szczególnie ciekawe okazały się naturalne przyprawy, które zainspirowały nas do wykonania kolejnej sesji, tym razem samym przyprawom. Więcej…
Sesje produktowe szklanych przedmiotów uważane są za jedne z trudniejszych. Prawda jest taka, że szklane produkty są “wymagające”, chociaż wszystko zależy od efektu, jaki chcemy osiągnąć. Odpowiednie ukazanie szklanego przedmiotu, wraz z jego kształtem i strukturą, wymaga doświadczenia i odpowiedniego podejścia do tematu. Szczególnie wymagające potrafią być zdjęcia w aranżacjach. Więcej…
Zdjęcia obrotowe 360 stopni pozwalają klientowi obejrzeć produkt z każdej strony. Coraz więcej sklepów internetowych, decyduje się na taką prezentacje produktów, jako uzupełnienie tradycyjnych packshotów. Nie jest to nowa forma prezentacji, jednak nadal potrafi przyciągnąć uwagę klienta i zatrzymać go dłużej na stronie produktu. Swobodny obrót produktu i możliwość obejrzenia go z każdej strony, to niewątpliwa zaleta. Więcej…
Copyright C 2015 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności