Zdjęcia Produktowe Okularów – Packshot
Okulary i oprawki to świetny temat do fotografii, ponieważ są zarówno praktyczne, jak i stylowe.
Ze względu na prostą formę, najczęściej prezentowane są w dwóch lub trzech ujęciach i jest to zwykle wystarczające, aby zaprezentować nawet najbardziej wyszukane oprawki.
Dla lepszej prezentacji w sklepie internetowym, czasem stosuje się więcej ujęć.
Najczęściej stosuje się zdjęcia packshot, jednak by wyróżnić ofertę warto rozważyć wykonanie zdjęć aranżowanych, reklamowych czy też z modelami.
Standardowe packshoty to proste, bezpośrednie zdjęcia okularów i oprawek, które pokazują produkt w kilku ujęciach.
Te zdjęcia są często używane w listach produktów online i materiałach marketingowych.
Packshoty okularów (jak zresztą również innych produktów) w sklepie internetowym, czy też w katalogu powinny zachowywać spójność i powtarzalność, aby klient łatwo mógł porównać różne modele.
Prezentujemy tu zarówno standardowe packshoty, jak też kilka alternatywnych ujęć, które doskonale sprawdzą się w mediach społecznościowych i na banerach reklamowych.
Potrzebujesz zdjęć produktowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
Zapytaj o Wycenę Sesji Produktowej:
Czasem jednak, warto pokusić się o inne ujęcia, które być może nie będą pierwszymi zdjęciami na kartach produktów, ale będą doskonałym uzupełnieniem prezentacji na stronie, a także w mediach społecznościowych.
Kreatywne zdjęcia reklamowe okularów i oprawek mają pobudzać wyobraźnię i pokazywać osobowość i styl. Te zdjęcia mogą przedstawiać okulary noszone przez modelki w interesujących sceneriach lub sytuacjach.
Wykorzystując nietypowe oświetlenie i kompozycję, można wykreować abstrakcyjne, przyciągające uwagę obrazy, które mogą podkreślać styl produktu lub jego charakterystyczne cechy.
Kreatywne zdjęcia reklamowe mogą pomóc wyróżnić okulary i oprawki i przyciągnąć potencjalnych klientów.
Potrzebujesz zdjęć produktowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
Zapytaj o Wycenę Sesji Produktowej:
Wykorzystanie cienia, kolorowych teł czy prostych aranżacji pozwala uzyskać ciekawsze obrazy.
Wyraźny cień na zdjęciach packshotowych nie jest stosowany zbyt często. Jednak, w przypadku okularów, pozwala on uzyskać ciekawe efekty, przyciągające uwagę.
Kolorowe tła również, pozwalają uzyskać oryginalne ujęcia, które mogą wzbogacić prezentację produktu.
Zbliżenia detali ukazują charakter produktu, jakość materiałów i estetykę wykończenia.
Warto rozważyć prezentację detali produktu.
Nie sprawdzi się to oczywiście w każdej sytuacji, jednak dla niektórych potencjalnych klientów taki detal może być istotny. Jeśli oprawki posiadają jakieś oryginalne zdobienia, być może warto je pokazać.
Nasi klienci często decydują się na zbliżenia takich detali, równie często decydują się na podkreślenie swojego logo na produkcie.
Więcej o fotografii detali dowiesz się z wpisu: Piękno (Produktu) Tkwi w Szczegółach…
Potrzebujesz zdjęć produktowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
Zapytaj o Wycenę Sesji Produktowej:
Warto przeczytać:
Polecamy nasze artykuły.
Omawiają one istotne aspekty, zarówno fotografii produktowej, jak i współpracy z nami.