Herbata – Fotografia Produktowa Dla E-Commerce
Fotografia produktowa herbaty nie musi być nudna i sztampowa.
Z tak ciekawym produktem, można stworzyć naprawdę atrakcyjne zdjęcia.
Fotografując herbaty na potrzeby sklepów internetowych, w pierwszej kolejności skupiamy się na packshotach. Jednak nie zawsze muszą to być packshoty opakowań. Chociaż te również warto pokazać klientom, jednak o wiele ciekawsze może być zaprezentowanie samej herbaty.



Herbata wydaje się zwyczajnym, pospolitym produktem, który można kupić w każdym sklepie. Po części to prawda, kiedy myślimy o zwykłej czarnej herbacie w torebkach. Jednak z drugiej strony, są też herbaty sypane – liściaste, zioła i dodatki smakowe, które sprawiają, że herbata staje się niezwykłym produktem dla koneserów. Istnieje wiele smaków, aromatów i odmian herbat i jest wiele osób, które chętnie sięgają po coś oryginalnego.
Rynek dostrzegł ten trend i w związku z tym, pojawiło się wiele sklepów oferujących egzotyczne herbaty i mieszanki ziół. (Kiedy piszę ogólnie o herbatach, używam skrótu myślowego, ale mam również na myśli, zioła do picia, mieszanki smakowe itd.)
Kiedy pomyślimy o bogactwie składników i kompozycji smakowych, o ich kolorach i aromacie, pochodzeniu i właściwościach, to herbata z pospolitego, zmienia się w ciekawy i ekskluzywny produkt dla koneserów.
Bogactwo kolorów, faktur i aromatów (i to jeszcze przed zaparzeniem) sprawia, że sesje herbat są interesujące i przyjemne.










































Warto przeczytać:
Polecamy nasze artykuły.
Omawiają one istotne aspekty, zarówno fotografii produktowej, jak i współpracy z nami.