Zdjęcia Aranżowane Produktów

Aranżacje produktowe, to doskonałe uzupełnienie tradycyjnych packshotów.
Ciężko jest podać jednoznaczną definicję zdjęcia aranżowanego. Niejednokrotnie, zdjęcia aranżowane i reklamowe, traktowane są jako ten sam typ fotografii i nazywane zamiennie.
Granica między nimi jest trudna do zdefiniowania, ponieważ dziś, pewne zdjęcia wychodzą poza zakres obecnej definicji packshotu, a ciężko nazwać je już reklamowymi.
Zdjęcia aranżowane pokazują produkt w odpowiednim otoczeniu np. nóż na blacie kuchennym, lampka na biurku itp. Mogą to być również, zdjęcia samych produktów z ciekawym kolorowym tłem lub oryginalnym oświetleniem.
Dzięki tym, czasami prostym zabiegom, kreujemy obrazy o wiele ciekawsze, niż zwykły packshot na neutralnym tle. Wpływa to na przekaz obrazu, który w tym przypadku, oprócz przekazania informacji o wyglądzie produktu, ukazuje jego styl i charakter.
Zdjęcia aranżowane często pokazują również, przeznaczenie i sposób użycia danego produktu, może nie w bezpośredni sposób, ale subtelnie podsuwając pewne skojarzenia.
Potrzebujesz zdjęć produktowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
Zapytaj o Wycenę Sesji Produktowej:
Zastosowanie fotografii aranżowanych
Zdjęć aranżowanych nie należy traktować jako zastępstwa do fotografii typu packshot, ale raczej jako ich uzupełnienie.
Fotografie aranżowane są przejściem od czysto informacyjnej funkcji packshotu, do obrazów niosących informacje o wyglądzie, ale też wpływających na skojarzenia i emocje.
Stanowią one doskonałe graficzne uzupełnienie oferty, dlatego warto umieszczać je w opisie na karcie produktu.
Fotografie aranżowane pozwalają się też wyróżnić. Mimo, iż każdy fotograf ma swój styl, to jednak zdjęcia packshotowe tego samego produktu na neutralnym tle, zawsze będą do siebie podobne.
Natomiast zdjęcia aranżowane będą miały swój oryginalny charakter. Wpływa na to lepsza kompozycja, dająca ciekawsze zdjęcia, które przyciągają uwagę.
Fotografie te doskonale sprawdzają się również, w mediach społecznościowych, gdzie wywołują większe zaangażowanie, niż zdjęcia produktu na białym tle.
Przyciągają uwagę i pozwalają wypromować produkt. Zachęcają do przejścia do sklepu, zapoznania się z produktem i zakupu.






