Zdjęcia Obrotowe 360 Stopni

Zdjęcia obrotowe 360 stopni, pozwalają klientowi, obejrzeć produkt z każdej strony. Coraz więcej sklepów internetowych, decyduje się na taką prezentacje produktów, jako uzupełnienie tradycyjnych packshotów. Nie jest to nowa forma prezentacji, jednak nadal potrafi przyciągnąć uwagę klienta i zatrzymać go dłużej na stronie produktu. Swobodny obrót produktu i możliwość obejrzenia go z każdej strony, to niewątpliwa zaleta.

Obecnie kiedy handel przenosi się do internetu, ma to duże znaczenie, bo jest to często jedyny sposób na dokładne obejrzenie produktu przed zakupem.

 

Coraz większym zainteresowaniem cieszą się również animowane zdjęciami produktów, które pokazują pracę ruchomych elementów produktu. Można wykonać takie zdjęcia jako samodzielne prezentacje lub połączyć je z fotografiami obrotowymi. Jest to kolejny krok w kierunku lepszej i dokładniejszej prezentacji produktu.

Animowane zdjęcia produktów pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, wzbogacić wizualną stronę swojej oferty i przyciągnąć uwagę klientów.

 

Na podstawie badań zachowań użytkowników na stronach internetowych, wykazano iż zastosowanie zdjęć obrotowych na stronie, wydłuża czas wizyty. A dzięki narzędziom pozwalającym śledzić zachowanie użytkownika, potwierdzono że wydłużył się zarówno czas poświęcony na przeglądanie zdjęć (obrotowych), jak również samych opisów.

 

Czym róznią się od siebie zdjecia obrotowe?

 

Zdjęcia obrotowe, różnią się przede wszystkim ilością klatek na obrót. Im większa liczba klatek – zdjęć składowych na obrót produktu, tym animacja jest płynniejsza i uzyskujemy większą swobodę obracania produktu. My wykonujemy głównie fotografie obrotowe składające się z 24, 36 i 72 zdjęć na pełny obrót. Rekomendujemy wersje 36 klatek na obrót jako kompromis pomiędzy jakością, ceną i wielkością pliku. Dzięki platformie obrotowej wykonanej specjalnie dla nas, możemy jednak zrealizować dowolną wersję, nie ograniczają nas ustawienia fabryczne jak ma to miejsce u innych.

 

Druga różnica, to forma prezentacji, istnieje wiele narzędzi i możliwości wyświetlania zdjęć obrotowych. Najprostsza, ale równocześnie najbardziej ograniczona możliwość to prezentacja w formie zwykłego pliku gif. Można zastosować również wersję flash, lub skorzystać z wtyczek dedykowanych do konkretnej platformy e-commerce. Kolejna możliwość to skorzystanie z zewnętrznych platform, hostujących zdjęcia składowe z których na stronę “zaciągamy” gotową prezentację, nie obciążając dodatkowo własnego serwera.



Copyright C 2015 - 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.