Zdjęcia produktowe na białym tle (z ang.) packshoty przeznaczone są do prezentacji produktów. Białe tło i brak dodatkowych elementów w kadrze sprawia, że zdjęcie jest bardziej czytelne i odbiorca (klient) może w pełni skupić się na produkcie. Zdjęcia packshot-owe przedstawiają produkt w możliwie najwierniejszej formie i rzeczywistej kolorystyce. Dzięki temu, klient może obejrzeć produkt i zobaczyć, jak wygląda w rzeczywistości.

Dowiedz się więcej

Zdjęcia reklamowe ukazują produkt w kreatywny sposób, z ciekawym tłem, nietypowym oświetleniem lub w abstrakcyjnej sytuacji np. flakonik perfum w rozpryskującej się wodzie. W tego typu fotografiach, wierne ukazanie produktu (wymagane w packshotach), schodzi na drugi plan. Najważniejsze jest przedstawić produkt w taki sposób, aby zaciekawić, czy nawet zaskoczyć odbiorcę. Fotografia reklamowa ma za zadanie wzbudzić pewne emocje, a często zasugerować dla jakiego odbiorcy, dedykowany jest produkt.

Dowiedz się więcej

Pomidory na talerzu - fotografia produktowa Orbin.pl
Pasek skórzany - Fotografia produktowa Orbin.pl
pendrive - Fotografia produktowa Orbin.pl
Pomidor w wodzie - fotografia produktowa Orbin.pl
filiżanka - fotografia produktowa Orbin.pl
Buty 840 - fotografia produktowa Orbin.pl
okulary 3 kolory - fotografia produktowa Orbin.pl
Wkręty - Fotografia produktowa Orbin.pl
lina - fotografia produktowa Orbin.pl
Walizka aluminiowa - fotografia produktowa Orbin.pl
Kieliszki kolor - fotografia produktowa Orbin.pl
Karabinek pomarańczowy - Fotografia produktowa Orbin.pl

Zdjęcia i filmy z powietrza pozwalają spojrzeć na znane rzeczy i miejsca z innej perspektywy oraz odkryć je od nowa. Dzięki użyciu dronów, fotografia z powietrza stała się prostsza i tańsza. Taka forma doskonale sprawdza się w fotografii architektury i reklamowej. Niemniej jednak, każdego dnia pojawiają się jej nowe zastosowania.
My w swojej pracy, drony wykorzystujemy od kilku lata. W tym czasie wykonaliśmy wiele ciekawych zleceń od zdjęć dla architektów, przez fotografię do reklam, po nagrywanie imprez i ujęć z lotu ptaka do filmów dokumentalnych.

Dowiedz się więcej

Zdjęcia obrotowe 360 stopni pozwalają klientowi obejrzeć produkt z każdej strony. Coraz więcej sklepów internetowych, decyduje się na taką prezentacje produktów, jako uzupełnienie tradycyjnych packshotów. Nie jest to nowa forma prezentacji, jednak nadal potrafi przyciągnąć uwagę klienta i zatrzymać go dłużej na stronie produktu. Swobodny obrót produktu i możliwość obejrzenia go z każdej strony, to niewątpliwa zaleta.

Dowiedz się więcej

Fotografia kulinarna, to nie tylko zdjęcia produktów spożywczych. To przede wszystkim bogate aranżacje, prezentujące potrawę, czy dany produkt w odpowiednim otoczeniu, budującym nastrój, czy wręcz opowiadający historię. Każdy produkt np. jabłko, można przedstawić w prosty sposób na białym tle (co często robimy), ale również na kuchennym stole, bądź kilka jabłek w całości, kilka pokrojonych, obok zagniecionego ciasta, rozsypanej mąki i wałka lub też obok już gotowej szarlotki. Taki obraz o wiele bardziej oddziałuje na wyobraźnię i zapada w pamięci.

Dowiedz się więcej

Zdjęcia aranżowane pokazują produkt w odpowiednim otoczeniu np. nóż na blacie kuchennym, lampka na biurku itp. Mogą to być również, zdjęcia samych produktów, jednak z ciekawym oświetleniem lub tłem. Takie zdjęcia sprawdzą się również, w sklepie internetowym, ale raczej jako uzupełnienie opisu. Często, wykorzystuje się je w katalogach lub jako ilustracje w artykułach na blogach firmowych.
Niejednokrotnie, zdjęcia aranżowane i reklamowe, traktowane są jako ten sam typ fotografii i nazywane zamiennie. Granica między nimi jest trudna do zdefiniowania, ponieważ dziś pewne zdjęcia wychodzą poza zakres obecnej definicji packshotu, a według nas, ciężko nazwać je już reklamowymi.



Copyright C 2015 - 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.