Czy wykonujecie sesje u klienta?

W przypadku zdjęć produktowych, zdjęcia u klienta wykonujemy tylko w wyjątkowych przypadkach. Jest jednak taka możliwość (więcej informacji). Zdjęcia produktowe wykonujemy głównie w naszym studiu, ze względu na to, iż w fotografii produktowej wykorzystuje się bardzo dużo różnego rodzaju akcesoriów, pozwalających odpowiednio zaprezentować produkt. Często, pod konkretny przedmiot musimy wykonać indywidualną podstawkę, mocowanie, odbłyśnik itp., co nie byłoby możliwe u klienta.

W przypadku wykonywania sesji u klienta, potrzebujemy odpowiednich warunków.
Przede wszystkim potrzebujemy pomieszczenia, w którym będziemy mogli przygotować stanowisko zdjęciowe, rozstawić tło, stół bezcieniowy, statywy z oświetleniem, aparat, laptop i inne akcesoria oraz będziemy mieli możliwość odejścia (odsunięcia aparatu od obiektu).
Wielkość pomieszczenia zależy od wielkości fotografowanych przedmiotów. Przy obiektach do 50-70cm, zwykle wystarczy powierzchnia 3-6m. Najlepiej, aby takie pomieszczenie miało minimum 3,5m wysokości, a także ściany w kolorze białym lub szarym. Przy dłuższych sesjach, niezbędny również będzie dostęp do prądu.
Przy większej ilości przedmiotów, gdy sesja zajmuje kilka dni, opcjonalnie byłoby, gdybyśmy na ten okres mogli zostawić całe stanowisko, bez składania sprzętu.

Czy mogę uczestniczyć w sesji?

Oczywiście jest taka możliwość. Niemniej jednak, sesja to zwykle długotrwały proces. Przykładowo, gdy sesja trwa np. 3 godziny, to około 2 godzin zajmuje przygotowanie stanowiska, wyczyszczenie i ustawienie fotografowanego przedmiotu, ustawienie oświetlenia itd.

W przypadku chęci udziału w sesji, prosimy o wcześniejszą informację.

Czy wykonujecie zdjęcia próbne?

Wykonujemy bezpłatne zdjęcia próbne, które pozwolą ocenić jakość naszej pracy. Zdjęcia przekazujemy z naszym znakiem wodnym.
Jeśli interesuje Państwa taka opcja, zapraszamy do kontaktu.
Poza tym, możemy również przesłać przykładowe materiały z zakresu jaki Państwa interesuje.

Czy wykonane dla mnie zdjęcia opublikujecie w portfolio?

W naszym portfolio (czy też na profilach społecznościowych) zamieszczamy zdjęcia, jedynie za zgodą klienta. Zgoda taka jest ustalana na etapie podpisywania umowy.

Jaki jest czas realizacji zdjęć produktowych?

Zwykle, zlecenia realizowane są w ciągu 5 dni roboczych, liczonych od dostarczenia produktów i wytycznych (oraz przedpłaty w przypadku pierwszego zlecenia).
W przypadku dużych ilości przedmiotów, powyżej 100 zdjęć czas ten może się wydłużyć, niemniej jednak możemy wówczas, przekazywać materiały partiami.
Możliwe jest również, ustalenie krótkich terminów realizacji (do ustalenia indywidualnie), jednak wiąże się to zwykle, z większa ceną zlecania.

Jakiej wielkości zdjęcia otrzymam?

Wielkość plików, możemy ustalić dowolnie. Standardowo, maksymalne wymiary to 5184 x 3456 (możliwa większa rozdzielczość po wcześniejszym ustaleniu). Zwykle klient, otrzymuje zdjęcia w rozdzielczościach:

  • 2560 x 2560 (maksymalny rozmiar przyjmowany przez Allegro)
  • 2048 pikseli na dłuższym boku (facebook)
  • 960 pikseli na dłuższym boku (pozostałe)

Czy przeznaczenie zdjęć (druk, internet) ma znaczenie?

Przeznaczenie zdjęć ma duże znaczenie i musimy o nim wiedzieć wcześniej. Materiały do druku, różnią się od tych przeznaczonych do publikacji w internecie. Dlatego, jeśli zdjęcia mają być również drukowane, musimy przygotować w tym celu odpowiednie wersje.
Oczywiście, da się wydrukować zdjęcia przygotowane do internetu, jednak jakość takiego wydruku, nie będzie zadowalająca.

Straciłem zdjęcia. Czy macie kopie moich zdjęć?

Zwykle, zdjęcia archiwizowane są u nas przez około rok od zlecenia (nie jest to sztywny termin, który gwarantujemy), chyba że, w umowie zostały zawarte dodatkowe ustalenia, dotyczące archiwizacji plików. W tym okresie, możemy udostępnić je klientowi.



Copyright C 2015 - 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.